Under construction

Is anyone out there?  Does anyone still care about us?  I have no idea if there are any readers left.  If you read this, please pop me a comment.  Wordpress logs the views on the site, but that includes spam.

As you know, it has been more than 2 months since my last post.  It is painful for me to visit the blog.  It brings back memories that  I thought I’ve dealt with but still bites me.  Hard.

I had two options:

1.  “Close” Krokkenoster and stop blogging altogether or alternatively start a new blog

2.  Revamp the blog and try to make it a “life after” blog instead of a “living with” blog.

I can’t face the first option.  Effectively writing off everything isn’t an option either, so I chose to go with the second.  I removed the picture of Woutertjie from the banner at the top of the page – looking at it hit me in the heart every time.  We are going for a family photo shoot soon.  After that I’ll put a new picture up.  A happy one with all of us.

And I am going to write about our lives now.  Some days it will be boring, some days it will be funny, some days it will be about the oncology families I spend a lot of time with.  But it will be about our lives NOW.

We fought the battle.

We won.

Our story deserves to continue being told.

26 Responses

  1. Hi, I’m here! I also couldn’t carry on blogging in the old one. Start a new one but leave the link here. I want you to keep blogging. Love reading your posts!

  2. And PS, I also won’t close this blog if I was you. You are right, the story does need to be told and one day your little man will want to read his story!

  3. Keep it going! It helps others just starting the journey see life moving forward!

  4. I am here and reading.

  5. I agree with the above, I’ve enjoyed your (christian’s perspective of cancer) blog and the miracle that took place in your family. But understand if it is too hard to carry on! 🙂

  6. Keep it going please

  7. Jy moet verseker aanhou skryf!! Jy het ‘n GAWE om met woorde te toor! Jy het my al laat lag en laat huil! Jy en jou gesin woon diep in my hart en ek dink so baie aan julle! Sal lekker wees om te hoor wat julle doen en late is. Jou stilte redeneer ek is ‘n geval van ‘no news is good news’ 🙂

  8. I am still here and you continue to be an inspiration to be all the time. Please keep sharing. The good, bad and boring. It’s all part of the richness that is the wonderful YOU!

  9. Ek lees ook nog! Julle verhaal is ‘n konstante herinnering aan die onmeetbare krag en liefdevolle genade van ons God en die krag van gebed. Ek het julle storie al vir soveel mense vertel. Woutertjie is genees en ek glo daar is ‘n baie spesiale plan met sy lewe. Mag julle gesin God se liefde en seën vir altyd bly geniet!

  10. I am here! You have to carry on writing. Leave a link here to a new, fresh blog. Just don’t close this one…..

  11. Hallo, eks baie bly om te sien dat jy terug is!! Ek het egter slegte nuus. Jy onthou seker vir Duran{ een vd 3 musketeers}, sy kanker is terug. ‘n Week voordat hy 2 jaar skoon sou wees!! Daars ‘n gewas agter sy linkeroog en hulle is tans by Panorama besig met die eerste sessie chemo. Yolandi Snyman

  12. you are on my reader so read whether you post daily or every 2 months 😉 x♥

  13. Oh the sarcasm…..!
    😉

  14. Ag nee man. Dit is glad nie goeie nuus nie.

  15. Ek is hier – bietjie laat, maar hier! Bly om te sien.

  16. Yolandi, kan jy asb laat weet wanneer Duran in die hospitaal is, sal graag draai wil gaan maak

  17. I am still reading your posts to have been since the begining and I am so glad that against the odds your little Man showed everyone that you should never give up. Where there is life there is always hope and nobody knows what tomorrow will bring.
    Jo from
    South Australia

  18. I found you through Caherineisgreat…very good friends of ours. Still check here, at time your stories and experiences were so close, lovely to here about two succesful stories of life after 🙂

  19. Ek kom ook nog gereeld hier langs….So inspirerende blog!

  20. Hi vriendin, ek lees die blog ook darem af en toe, so, dit moet hier bly …

  21. Hi Yolandi, ek is jammer om te hoor van Duran. Onthou net: almal van ons wat geraak is deur hierdie kinder-kanker wereld (direk or deur vreinde en familie van die kind wat siek is of wat die familie probeer ondersteun deur die aaklige kanker-wereld), bid altyd vir die vreemde mense wat ook deur hierdie kanker-wereld omring word – al is ons nie altyd bewus van wie hulle is nie. Al is ons nie betrokke by die daaglikse lewe van iemand wat kinder-kanker beveg nie, bid ons nogsteeds vir enige iemand wat daarmee sukkel …
    So, daar gaan baie gebede op vir Duran en die ander kinders wat so braaf veg!!!!!!!

  22. Still here – still reading

  23. Ja asn hou aan met skryf jy het n talent,!!

  24. Hi, Annie

    Baie dankie vir die gebede. Dit gaan redelik goed met Duran , sy linker-ogie het lelik uitgestaan agv die gewas maar na 2 wke se chemo baie mooi gesak!!! Hy hanteer ook die chemo goed en is een vd braafste kinders wat ek ken!!

  25. Moet asseblief nie jou blog stop nie . Ek stem vir ” a life after ” . Dit is baie belangrik . Ek wens baie keer dat ek begin blog het toe ek gediagnoseer is , maar ek het nie toe daaraan gedink nie . Vandag kan ek share van al die goeie dinge en al die blessings wat ek elke dag van God ontvang ….

Leave a Reply

