Enrico

Enrico passed away this morning at 01:20, between his mother and father.

13 Responses

  1. RIP little Enrico, we would miss you dearly, this just isn’t fair. My heart goes out to the family.Love you buddy.

  2. Oh Suzanne, my hart is so seer vir jou, sy familie en almal wat hom geken het.

    Hy is nou sonder pyn en by liewe Jesus.

    Ek bid vir sterkte vir sy Mamma en Pappa.

  3. No more tears, no more pain for Enrico. But, oh man, I feel for his family. May God give you strength and peace.

    And the same to Connor and his family.

  4. Jy is nou veilig en pynloos by jou Hemelse Pappa Enrico! Ons bid vir Mamma en Pappa, dat Jesus jul die krag sal gee om sonder jou voort te gaan tot hulle jou weer sien in die Hemel! Liefde

    Gee asb ‘n drukkie vir my klein Kryno as jy daar kom! Julle moet lekker speel!

  5. I am so sorry! HUGS for you and his family!

  6. Oh goodness, this is too sad.

  7. I am so sorry to hear this. RIP little Enrico – you touched more lives than you will ever know.

  8. no words just tears

  9. R.I.P. God Bless the family.

  10. I am so sorry … RIP little one …

  11. Enrico, sal jou altyd onthou as Boeta se beste maatjie. Ek sal altyd sien hoe julle twee treintjies speel op die hospitaal se vloer. Jou glimlag en dapper gesiggie…altyd dapper. Gee Liewe Jesus ‘n stywe drukkie as jy hom sien…

  12. Ek is so verskriklik stil, want U o Here het beheer oor lewe en dood. Aan ‘n wonderlike mamma en pappa van ‘n pragtige dapper Enrico, mag God julle seer harte vul met liefde en krag. Ek bid vir julle …. ons verstaan nie nou nie, maar Hy sal julle omvou en nooit los nie. Baie Liefde, Louise. xx

  13. Hi vriendin,jammer om te hoor,Wil net sĂȘ, jy en jou en Enrico se hele familie is vannaand in my gebede.Ek dink aan julle.Sterk wees…ek weet dit klink nie altyd so maklik nie.Maar ons weet dat Enrico nou by ons is Hemelse Vader is.Ons het ‘n kind verloor maar die Hemel het ‘n Engel gekry.Drukkies vir Enrico se familie.Groete en liefde van Nicolette in Warmbad.

Leave a Reply

