Dehydration Day 2

Before you ask, I am doing better today.  A lot of TLC from my parents did wonders.  Carien and I stay with them when W & w sleep in hospital.

I have made peace with the idea of spending the week in hospital.  Not that I have much of a choice. 

Woutertjie is doing a lot better today.  He even ate a bit.  And he asked for a cuff aff tea (cup of tea – you have to love his attempts at phonetic English).  He only started urinating after receiving 1.2 litres of fluid.  In other words, his 14.3kg body needed 1.2 litres of water before it could start excreting water.  Today he is still not urinating enough so his fluid infusion rate was increased.

11 Responses

  1. Goeie more!
    Suzanne,ek haal my hoed af vir jou. Dink ek sou al lankal die berge in gehardloop het. En jy kry dit al vir 10 maande reg!!!?
    Sterkte!
    Moet nooit vergeet dat ons BAIE aan jou dink en ongelooflik baie vir JOU bid. Want die Ma moet net altyd sterk staan en reg wees…
    Mag Boeta se chemo goed verloop en mag hy meer in hou.
    Moet bieg, my engels is nie van die beste nie en het dus die woord “emaciated” gegoogle. Het aangeneem dit beteken maer, maar die beskrywing was effens skokkend: “To make or become extremely thin, especially as a result of starvation. …”
    Shame, my hart gaan werklik uit na jou as ma, as vrou en net as ‘n gewone individuele mens. En natuurlik bly klein Boeta in my gebede!
    Sterkte vir die week en al sy uitdagings en slaggate
    kb

  2. Ai Vriendin. Ek bid vir julle. Bly hy en jy is darem bietjie beter. Vasbyt jong. Agterna gaan jy hierdie onthou as die langste jaar in jou lewe. Maar daar gaan ‘n agterna wees. Onthou hoe eet mens ‘n olifant: een happie op ‘n slag.

  3. Ai bokkie!!!! Ek het nie woorde om vir jou beter te laat voel nie…ek wens ek kon by julle intrek, net om te wys hoe graag ek graag hierdie situasie van jou af wil wegneem!!! Onthou altyd: ek dink aan julle al is ek nie daar nie! En onthou dat daar baaaaaaaaaaiiiiiiiiieeeeeeee ander mensies is wat ook aan julle dink en wens dat hierdie situasie verby kom. Hou vas aan die wete dat daar mense is wat aan julle dink – elke liewe dag! Julle is nooit alleen nie!!!!!!!!

  4. Praying so hard for you all, especially for you Mom. Just continue to fall into Our Lords arms, when you feel like you cant anymore , just be, just let Him carry you and He will, i promise you. Hoping for Wouter to get all the nutrition and ingredients he needs to get well and stay well! prayers and comfort for you all, God Bless, Mark Samm Deqlan Logan

  5. HI Suzanne, ek het nou net julle site by ‘n ander blogger gesien. Sterkte! Dit moet verskriklik rof wees. WEet dat ek julle in my gebede hou en nou ene dan sal inloer om te hoor hoe dit met julle gaan. Groete uit Pretoria.

  6. My word Suzanne (((HUGS))) I know this isn’t easy 😦
    Really hope he gets back to some sort of normality soon

  7. Vasbyt my skat, ons wen

  8. Sending you lots of positive energy and hope!

  9. hallo vriendin, wens ek kon ‘n towerstaffie swaai en die laaste 10 mnde uitvee en verplaas met gewone memories. Weet net ek dink baie aan jou en bid vir jou elke dag!! Lief vir jou

  10. Praying for lots of strength for you all and for that little body to get stronger and stronger!

  11. Jy maak dat my maskara by my wange afloop. Sal moet invest in waterproof. So lief vi julle. Bid vir julle.

Leave a Reply

